Η Tesla Inc. μείωσε μια νεοσύστατη ομάδα μάρκετινγκ στο πλαίσιο των απολύσεων σε ολόκληρη την εταιρεία.
Η ομάδα «αναπτυξιακού περιεχομένου» της εταιρείας στις ΗΠΑ, με 40 εργαζομένους, καταργήθηκε στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων περικοπών θέσεων εργασίας, σύμφωνα με το Bloomberg. Η εταιρεία εξακολουθεί να διαθέτει μια μικρότερη ομάδα μάρκετινγκ στην Ευρώπη.
Η αυτοκινητοβιομηχανία απέφευγε επί μακρόν τις τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές, έντυπες ή διαδικτυακές διαφημίσεις - και είχε χτίσει ένα εμπορικό σήμα σε μεγάλο βαθμό από στόμα σε στόμα - προτού ο 'Ελον Μασκ δηλώσει πέρυσι ότι η Tesla «θα δοκιμάσει λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει».
Οι επενδυτές έχουν ζητήσει από τον Μασκ να επικεντρωθεί περισσότερο στο μάρκετινγκ, καθώς η αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων EV έχει επιβραδυνθεί και περισσότεροι ανταγωνιστές έχουν εισέλθει στην αγορά. Ο εναγκαλισμός της Tesla με τη διαφήμιση συνέπεσε επίσης σε μεγάλο βαθμό με την εξαγορά του Twitter από τον Μασκ, το οποίο μετονόμασε σε X.
Η αναταραχή στην ομάδα ανάπτυξης της Tesla υπογραμμίζει την προοπτική για περισσότερες περικοπές θέσεων εργασίας της εταιρείας, οι οποίες, όπως δήλωσε ο Μασκ την περασμένη εβδομάδα, θα επηρεάσουν περισσότερο από το 10% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού. Το Bloomberg ανέφερε ότι το ποσοστό αυτό θα μπορούσε να πλησιάσει το 20% σε ορισμένα τμήματα, γεγονός που ενδεχομένως θα ωθούσε τον συνολικό αριθμό των απολύσεων να ξεπεράσει τις 20.000.