ΓΔ: 1397.63 0.94% Τζίρος: 86.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φωτο: Shutterstock

Beach Clubs: Παραλίες για λίγους με την υπογραφή μεγάλων οίκων μόδας

Κορυφαίοι οίκοι μόδας έχουν επιμεληθεί επιλεγμένα beach clubs στις ακτές της Μεσογείου, διαφημίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τις δημιουργίες τους και στοχεύοντας παράλληλα στο διεθνές jet-set. Έρχονται και στην Αθήνα το 2024.

Οι παραλίες και τα καλόγουστα beach clubs αποτελούν πλέον το επόμενο πεδίο δραστηριοποίησης για μερικά από τα γνωστότερα ονοματα της βιομηχανίας της μόδας, καθώς σπεύδουν να αποκομίσουν οφέλη από την χαλαρή καλοκαιρινή διάθεση που μία ημέρα στην παραλία συνεπάγεται.

Από την αμερικανική εταιρεία Guess μέχρι τον κολοσσό των ειδών πολυτελείας Louis Vuitton, αυτο το καλοκαίρι πληθαίνουν τα beach clubs “με ονοματεπώνυμο” συνώνυμο της πολυτέλειας, καλώντας τους απανταχού fashionistas να τα επιλέξουν. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Business Daily μάλιστα, η τάση δεν αποκλείεται να φθάσει και στην χώρα μας το 2024, σε γνωστή παραλία της Αθηναϊκής Ριβιέρας

Το γαλλικό θέρετρο του Saint Tropez φιλοξενεί το πρώτο εστιατόριο/μπαρ με την υπογραφή του οίκου Louis Vuitton, εντός των χώρων του ξενοδοχείου White 1921. Ο οίκος υπογράφει το ντεκόρ και την διακόσμηση του εστιατορίου στα χρώματα της συλλογής ρούχων και αξεσουάρ “By The Pool’, ενώ εμπλέκεται και στους χώρους της κουζίνας, καθώς ο νέος pastry σεφ, Maxime Frederic, επιμελείται επίσης το μενού του Louis Vuitton Cafe εντός των χώρων της έκθεσης LV Dream.

Saint Tropez, Γαλλία

Επίσης επί της διάσημης παραλίας Pampelonne του Saint Tropez, ο εξαιρετικά δημοφιλής σχεδιαστής Jacquemus έχει δημιουργήσει το ομώνυμο beach club, ντύνοντας ένα κομμάτι του αιγιαλού στα χρώματά του, με αφορμή το άνοιγμα της ομώνυμης μπουτίκ του στο θέρετρο. Τόσο το κατάστημα όσο και το beach club θα είναι σε λειτουργία μέχρι τις 2 Οκτωβρίου.

Λίγα βήματα πιο μακριά, στους χώρους του Loulou Ramatuelle, ο ιταλικός οίκος Gucci έχει δημιουργήσει το δικό του beach club, ανοιχτό έως τα τέλη Σεπτεμβρίου. Ομπρέλες, ξαπλώστρες, πετσέτες και μαξιλάρια είναι ντυμένα με το διάσημο μονόγραμμα GG, με αφορμή την ανακαίνιση του καταστήματος του οίκου στο Saint Tropez.

Αντίστοιχα, την ισπανική Ριβιέρα, ή αλλιώς Costa del Sol, επέλεξε ο ιταλικός οίκος Fendi προκειμένου να δημιουργήσει το δικό του στίγμα στην παραλία φέτος. Ξαπλώστρες και καμπάνες είναι ντυμένες στα χρώματα του ιταλικού οίκου και σε απόλυτη αρμονία με την περιορισμένη συλλογή μαγιώ και ρούχων παραλίας που έχει λανσάρει για φέτος. Συμπληρώνοντας μάλιστα την παρουσία του στην ισπανική αγορά, ο οίκος Fendi έχει ανοίξει επίσης ένα pop-up store στην Ibiza, ενώ έχει ντύσει και το αντίστοιχο beach club μέσα στο ξενοδοχείο Puente Romano Resort στην Marbella. Στην ιταλική Ριβιέρα έχει κάνει αντίστοιχη απόβαση το brand Paul & Shark, λειτουργώντας το Tigu beach club. Η παραλία βρίσκεται κοντά στην περιοχή Sestri Levante, στην παραλία της Γένοβας, και η γνωστή εταιρεία έχει αναλάβει τόσο την διακόσμηση των ομπρελοκαθισμάτων, όσο και τον σχεδιασμό του αντίστοιχου εστιατορίου.

Costa del Sol, Ισπανία

Η αμερικανική εταιρεία Guess τέλος, έχει κάνει την πιο εντυπωσιακή ίσως κίνηση, “υπογράφοντας” συνολικά 4 beach clubs φέτος, σε Ισπανία, Ιταλία και Τουρκία. Πρόκειται για το Blue Marlin beach club στην Ibiza, το Phi Beach στην Σαρδηνία, το Yuzu Beach στο Τσεσμέ της Τουρκίας και το Marciano by Guess beach club στην παραλία του Arienzo, στο κοσμοπολίτικο Positano της ιταλικής ριβιέρας. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής εταιρείας, Paul Marciano, κάθε περιοχή επιλέχθηκε χάριν στο εξαιρετικό τοπίο, το πρεστίζ αλλά και την εκλεκτή πελατεία που την προτιμά”, υπογραμμίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τους λόγους για τους οποίους η συγκεκριμένη τάση μάλλον ήρθε για να μείνει…

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

BUSINESS LIFE

Ζαλίζουν οι τιμές των πολυτελών αγαθών, «φρενάρουν» οι πωλήσεις τους

Για το 2024 οι αναλυτές της Bain προβλέπουν αύξηση στις πωλήσεις πολυτελών αγαθών μεταξύ 1% και 4% συγκριτικά με το 2023, με το πιο αισιόδοξο σενάριο να αγγίζει το 7%, υπό την προϋπόθεση της επανάκαμψης των τουριστικών ροών.
BUSINESS LIFE

Η μεγάλη επιστροφή Κινέζων αγοραστών δίνει ώθηση στα είδη πολυτελείας

Παγκόσμιος ηγέτης φέτος η Κίνα στην κατανάλωση πολυτελών αγαθών, μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών της πανδημίας. Παγκόσμιος τζίρος 1,4 τρισ. ευρώ το 2022, τα μισά ελβετικά ρολόγια πηγαίνουν στην Ασία.
BUSINESS LIFE

Τα είδη πολυτελείας έγιναν επένδυση και έχουν δικό τους «χρηματιστήριο»

Ακριβά ρολόγια, τσάντες και άλλα πολυτελή αγαθά γίνονται εναλλακτική επενδυτική λύση για πολλούς, ενώ αγοραστές και πωλητές μπορούν πλέον να «συναντηθούν» για άμεσες συναλλαγές σε ειδική πλατφόρμα της eBay.
BUSINESS LIFE

«Χρυσωρυχείο» οι χώρες του Κόλπου για τις εταιρείες ειδών πολυτελείας

Στα Αραβικά Εμιράτα και την Σαουδική Αραβία στρέφουν το βλέμμα τους οι κορυφαίοι όμιλοι μόδας, ρολογιών και κοσμημάτων, καθώς η αύξηση στις τιμές του πετρελαίου εκτοξεύει και την κατανάλωση.
BUSINESS LIFE

Πολυτελείς διακοπές και εξωτικές αποδράσεις με ετήσια συνδρομή

Στα χνάρια του Spotify και του Netflix, τουριστικές εταιρείες στο εξωτερικό προσφέρουν ειδικές εκπτώσεις και προνομιακές υπηρεσίες σε όσους πληρώνουν συνδρομή. Τι κερδίζουν όσοι επιλέγουν τη νέα δυνατότητα.