ΓΔ: 1395.08 -0.18% Τζίρος: 52.09 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 14:56:30 DATA
Φωτο: Shutterstock

Η λάμψη των κοσμημάτων για άνδρες: Μια νέα αγορά δισεκατομμυρίων

David Yurman, John Hardy και Louis Vuitton ήταν μεταξύ πολλών εμπορικών σημάτων που παρουσίασαν φέτος νέες συλλογές υψηλής κοσμηματοποιίας για άνδρες, με τιμές που... ζαλίζουν.

Μέχρι πρότινος η σχέση των ανδρών με τα κοσμήματα περιοριζόταν σε ένα ακριβό ρολόι ή έστω σε κομψά μανικετόκουμπα. Όμως αυτή η τάση αλλάζει και οι μεγάλοι οίκοι μόδας και παραγωγής κοσμημάτων στρέφουν την προσοχή τους προς το ανδρικό κοινό. 

Πρώτοι που σπεύδουν να υιοθετήσουν τα ανδρικά κοσμήματα – μενταγιόν, δαχτυλίδια, αλυσίδες- είναι διάσημοι άνδρες, κυρίως αθλητές αλλά και ηθοποιοί, με τις εταιρείες να θεωρούν ότι και οι «απλοί» άνδρες θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους. 

David Yurman, John Hardy και Louis Vuitton ήταν μεταξύ πολλών εμπορικών σημάτων που παρουσίασαν φέτος νέες συλλογές υψηλής κοσμηματοποιίας με πολύτιμα μέταλλα και πολύτιμους λίθους, με τις τιμές, φυσικά, να ακολουθούν ισχυρή ανοδική πορεία. 

Με τον όρο «υψηλή κοσμηματοποιία», οι εταιρείες αναφέρονται σε κοσμήματα τα οποία είναι χειροποίητα και διακοσμημένα με μεγάλους, σπάνιους πολύτιμους λίθους και μέχρι πρότινος είχε εφαρμογή μόνο για τις γυναίκες. Για την ανδρική αγορά, ωστόσο, η έννοια, όπως σημειώνει σε ανάλυσή του το Bloomberg, είναι λίγο πιο χαλαρή. 

Σε πρόσφατη έκθεσή της, η Polaris Market Research διαπίστωσε ότι το μέγεθος της αγοράς κοσμημάτων για άνδρες ήταν 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 και αναμένει ότι θα αυξηθεί σε σχεδόν 11 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032. «Τα τελευταία τρία με τέσσερα χρόνια, η αγορά έχει αποκτήσει αυξημένη ευαισθητοποίηση», τονίζεται στην έκθεση και προστίθεται ότι «η αγορά γυναικείων κοσμημάτων είναι ιδιαίτερα ώριμη, οπότε πιστεύουμε ότι η αγορά ανδρικών κοσμημάτων θα αναπτυχθεί πολύ ταχύτερα».

Η Louis Vuitton παρουσίασε τον Ιανουάριο τη συλλογή ανδρικών κοσμημάτων, Les Gastons Vuitton, που είναι μια ομάδα 16 κομματιών που περιλαμβάνει κολιέ με ετικέτες με το μονόγραμμα LV. Οι τιμές της κυμαίνονται από 2.080 δολάρια για ένα απλό σκουλαρίκι σε σχήμα κορμού έως 42.500 δολάρια για ένα κολιέ με αλυσίδα από λευκόχρυσο με διαμάντια. Οι τιμές της συλλογής Vault του David Yurman κυμαίνονται από 17.500 δολάρια για ένα βραχιόλι με «απλά» διαμάντια έως 295.000 δολάρια για ένα βραχιόλι με διαμάντια 40 καρατίων.

Τον Ιανουάριο η Lagos παρουσίασε την ανδρική της συλλογή Anthem, η οποία ονομάστηκε προς τιμήν ενός άλμπουμ των Grateful Dead, του "Anthem of the Sun". Οι τιμές ξεκινούν από 150 δολάρια και φτάνουν μέχρι 7.800 δολάρια, με κομμάτια κατασκευασμένα από υλικά όπως χρυσός 18 καρατίων, ασήμι 925 και κεραμικό. Ορισμένα σχέδια διαθέτουν μαύρα διαμάντια, σμαράγδια και μαργαριτάρια Ταϊτής - καθώς και τοτέμ από νεκροκεφαλές και σταυρωτά οστά, στιλέτα, κράνη μονομάχων και φίδια.

Αυτού του είδους τα κοσμήματα μαζί με κάποια με πιο απλό στυλ, όπως αλυσίδες, σχοινιά, χοντρά δαχτυλίδια και ετικέτες ταυτότητας, θεωρούνται από τους κατασκευαστές ως κομμάτια που μπορούν να απευθυνθούν σε ένα ευρύτερο κοινό και όχι μόνο σε πλούσιους και διάσημους. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

BUSINESS LIFE

Αθλητικός Τουρισμός: Η γέννηση μίας νέας βιομηχανίας άνω του 1 τρισ. δολ.

Οι αθλητικές διοργανώσεις αναμένεται να συμβάλλουν τα μέγιστα τα τουριστικά έσοδα των χωρών που τις φιλοξενούν. Εκτίμηση ότι αυτή η μορφή τουρισμού θα φθάσει σε αξία 1,5 τρισ. δολ. έως το 2032.