bd-sprite
Φωτο: Eurimac-ΜΑΚΒΕΛ

Η βιομηχανία ζυμαρικών από τη Β. Ελλάδα που «χτυπάει» τα ιταλικά brands

Η ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC αντλεί το 55% του κύκλου εργασιών της από εξαγωγές σε περισσότερες από 60 χώρες και χρησιμοποιεί 100% ελληνικά σκληρά στάρια. Επενδύσεις 12 εκατ. ευρώ και καινοτομικά προϊόντα.

Η πορεία της εταιρείας ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC στη βόρεια Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει χαρακτηριστεί από σημαντική ανάπτυξη και εξαγωγική επιτυχία. 

Η ΜΑΚΒΕΛ, που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά ζυμαρικών από το 1939, εξελίχθηκε με την πάροδο του χρόνου σε διεθνή παίκτη, ενώ κατέκτησε την κορυφή της ελληνικής αγοράς ζυμαρικών. Η εταιρεία συνεχώς επενδύει στην ποιότητα των προϊόντων της και συμμετέχει σε διεθνείς εκθέσεις, εξασφαλίζοντας τη διαρκή βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής και τις εξαιρετικές εξαγωγικές επιδόσεις της.

Χαρακτηριστικό είναι ότι εξάγει το 55% του κύκλου εργασιών της σε περισσότερες από 60 χώρες παγκοσμίως. Η επιτυχία της οφείλεται στην ικανότητά της να ανταγωνίζεται τα κορυφαία ιταλικά brands μέσω της παραγωγής ζυμαρικών από 100% ελληνικά σκληρά σιτάρια και στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με διεθνείς εταίρους.

Όπως τόνισε ο CEO της εταιρείας κ. Οδυσσέας Παπαδόπουλος μιλώντας στο BD «η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην εξωστρέφεια και την ποιότητα των προϊόντων της. Σήμερα, η ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC κατατάσσεται στην κορυφή της ελληνικής αγοράς, με το brand ΜΑΚΒΕΛ να αναπτύσσεται με ρυθμό σημαντικά υψηλότερο από αυτόν του συνόλου της αγοράς ενώ έχει και εξαιρετική παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες παγκοσμίως. Καλύπτουμε όλες τις ηπείρους, από την Ευρώπη και τις ΗΠΑ μέχρι την Ασία και την Αφρική. Η επιτυχία της είναι αποτέλεσμα της πολυετούς επένδυσης στην εξωστρέφεια και της δημιουργίας στρατηγικών συνεργασιών με σημαντικούς διεθνείς εταίρους». 

Παράλληλα η εταιρεία αναγνωρίζει ότι η ποιότητα, η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και η σταθερή παρουσία στις διεθνείς αγορές αποτελούν τα κλειδιά για την επιτυχία της στον εξαγωγικό τομέα.

 

Επενδυτικό πλάνο 12 εκατ. ευρώ

Όπως είπε στο BD ο CEO της εταιρείας, «η ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC έχει προγραμματίσει να ολοκληρώσει ένα σημαντικό επενδυτικό πλάνο ύψους 12 εκατ. ευρώ μέχρι το τέλος του 2025. Η επένδυση αυτή περιλαμβάνει την εγκατάσταση νέας υπερσύγχρονης γραμμής παραγωγής ζυμαρικών και την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας του μύλου. Παράλληλα, η εταιρεία σχεδιάζει να αναβαθμίσει τις υποδομές της, προσθέτοντας νέες μηχανές συσκευασίας και ρομποτικά συστήματα για την ενίσχυση της παραγωγικότητας. Η στρατηγική αυτή αποσκοπεί στην αύξηση των πωλήσεων και τη διατήρηση της θέσης της ΜΑΚΒΕΛ ως της μεγαλύτερης παραγωγικής και εξαγωγικής εταιρείας ζυμαρικών στην Ελλάδα. Επιπλέον, η εταιρεία προγραμματίζει τη δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων και την εγκατάσταση ενός νέου λέβητα καύσης βιομάζας, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα και την ενεργειακή αποδοτικότητα της παραγωγής της».

Μάλιστα με το νέο επενδυτικό της πλάνο, η ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC επιδιώκει όχι μόνο να ενισχύσει τη θέση της στην ελληνική και διεθνή αγορά, αλλά και να παραμείνει σε κορυφαία επίπεδα ποιότητας και καινοτομίας. «Το μέλλον της εταιρείας διαγράφεται αισιόδοξο, με τη στρατηγική εστίαση στην ανάπτυξη νέων χρήσιμων καινοτόμων προϊόντων, την ενίσχυση των εξαγωγών και τη συνεχιζόμενη ενσωμάτωση βιώσιμων πρακτικών στη λειτουργία της», επισήμανε ο κ. Παπαδόπουλος.

Μόνο ελληνικά σιτάρια

Ωστόσο αυτό που κάνει την ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC να ξεχωρίζει είναι ότι διατηρεί στενές σχέσεις με τον πρωτογενή τομέα, καθώς το σύνολο των πρώτων υλών της προέρχεται από την Ελλάδα. 

Όπως εξήγησε στο BD ο CEO της εταιρείας, «επιλέγουμε να στηρίξουμε την τοπική γεωργία, διασφαλίζοντας την ποιότητα των σιτηρών και ενισχύοντας τη βιωσιμότητα του εγχώριου αγροτικού τομέα. Το σκληρό σιτάρι που χρησιμοποιείται για την παραγωγή των ζυμαρικών της είναι 100% ελληνικής προέλευσης, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC στην στήριξη της τοπικής παραγωγής και της ελληνικής οικονομίας».

 

Ζυμαρικά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Αναγνωρίζοντας τη διεθνή τάση που υπάρχει στην αγορά για πιο υγιεινά τρόφιμα αλλά και την ανάγκη των καταναλωτών για πιο εξειδικευμένες επιλογές, η ΜΑΚΒΕΛ λάνσαρε πρόσφατα ζυμαρικά με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Αυτά τα ζυμαρικά απευθύνονται σε καταναλωτές που επιθυμούν να μειώσουν την αύξηση των επιπέδων των σακχάρων στο αίμα τους και ακολουθούν υγιεινές διατροφικές συνήθειες. Τα προϊόντα αυτά αντανακλούν τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς για υγιεινές εναλλακτικές λύσεις σε καθημερινά τρόφιμα. 

Η καινοτομία αυτή εκτιμάται ότι θα ενισχύσει τη θέση της ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC στην αγορά και θα καλύψει ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών. Επίσης η εταιρεία πιστεύει ότι τα ζυμαρικά αυτά θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινή διατροφή και στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των καταναλωτών.

Κεντρικός πυλώνας η βιωσιμότητα

Η βιωσιμότητα είναι κεντρικός πυλώνας της στρατηγικής της ΜΑΚΒΕΛ-EURIMAC και όπως είπε στο BD ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας «αντανακλάται σε κάθε τομέα της λειτουργίας της». 

Χαρακτηριστικό είναι ότι η εταιρεία έχει ενσωματώσει στρατηγικές για τη μείωση των εκπομπών CO₂, την εξοικονόμηση φυσικών πόρων και την αποτελεσματική διαχείριση των αποβλήτων. 

Ειδικότερα, η ΜΑΚΒΕΛ χρησιμοποιεί 100% αναλώσιμα υλικά για τις συσκευασίες των προϊόντων της και εφαρμόζει διαδικασίες που επιτυγχάνουν μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα για το σύνολο της δραστηριότητάς της, ενώ παράλληλα προάγει την υπεύθυνη κατανάλωση και την αειφόρο παραγωγή. 

Επιπλέον, η εταιρεία εφαρμόζει κοινωνικές πολιτικές για την προστασία των εργαζομένων της και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας, συμμετέχοντας σε κοινωνικές δράσεις και πρωτοβουλίες. Όλες αυτές οι ενέργειες έφεραν στην εταιρεία την υψηλή διάκριση από την πλατφόρμα EcoVadis, η οποία αναγνωρίζει τις εταιρείες για την περιβαλλοντική τους υπευθυνότητα, την κοινωνική τους συνεισφορά και τη διαφανή διακυβέρνησή τους.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ευ. Μυτιληναίος: Η στρατηγική στα μέταλλα και το deal με τη Rio Tinto

Στο κορυφαίο συνέδριο για τα μέταλλα που διοργανώνει η BofA, ο Ευάγγελος Μυτιληναίος ανέλυσε τη στρατηγική και το επιχειρηματικό μοντέλο της Metlen. Τι είπε για τα στρατηγικά μέταλλα και τη Rio Tinto.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΤΙΤΑΝ: Σημαντική αύξηση 11,7% των EBITDA στα 122,6 εκατ. ευρώ

Κατά 2,4% αυξήθηκε ο τζίρος της ΤΙΤΑΝ στο πρώτο τρίμηνο φτάνοντας τα 638,4 εκατ. ευρώ παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες σε ΗΠΑ και ΝΑ Ευρώπη, όμως τα EBITDA κατέγραψαν σημαντική άνοδο 11,7% στα 122,6 εκατ. ευρώ.